آخـــر الــمــواضــيــع

عرب فوركس | شركات النفط والغاز ملتزمة بالتعاون مع روسيا رغم العقوبات » الكاتب: محمد احمد مرزوق » آخر مشاركة: محمد احمد مرزوق سنة اتهام الرسل(ص)بالسحر والجنون » الكاتب: رضا البطاوى » آخر مشاركة: رضا البطاوى التحليل الفني للعملات ليوم 18-04-2014 من StmFx » الكاتب: StmFX » آخر مشاركة: StmFX افضل شركة فوركس , فصل اموال العملاء مع شركة WWM » الكاتب: محمد احمد مرزوق » آخر مشاركة: محمد احمد مرزوق سنة إرسال عذاب غير مهلك على الأقوام » الكاتب: رضا البطاوى » آخر مشاركة: رضا البطاوى Ikonfx, الدولار يستقر بالقرب من مستوى 1.10 النفسي أمام الكندي » الكاتب: محمد احمد مرزوق » آخر مشاركة: محمد احمد مرزوق فوركس | الدولار يهبط بفعل موقف يلين المؤيد للفائدة المنخفضة » الكاتب: محمد احمد مرزوق » آخر مشاركة: محمد احمد مرزوق خلافات السياسة.. «تسونامي» يضرب البيوت المصرية » الكاتب: lumière » آخر مشاركة: lumière سباق التوكيلات يقترب من النهاية » الكاتب: lumière » آخر مشاركة: lumière القهوة » الكاتب: lumière » آخر مشاركة: lumière
النتائج 1 إلى 2 من 2

الموضوع: كليات و معاهد تقبل الحاصلين على دبلوم صنايع نظام 3 سنوات

مسطح فوق القطر

افتراضي كليات و معاهد تقبل الحاصلين على دبلوم صنايع نظام 3 سنوات

السلام عليكم

انا دلوقتى داخل تالت ثانوي صنايع قسم تبريد وتكييف عاوز اعرف اي نظام الكليات والمعاهد العالية الممكن اخشها من غير معدلة
    بس مش عارف بتقبل من مجموع كام ومش عارف اجيب كام السنة دي عشان اضمن مكان ليا فى اي كلية ولا معاهد حلو
    وياترى المعاهد العالية الخاصة بتقبل من اي مجموع وليها مستقبل ولا بس بتتخرج وبتقعد فى البيت
    وينفع اخش معاهد سنتين واكمل هندسة من غير معدلة
    انا اسف على الاطالة وفى انتظار رددكم

وشكرا مقدماً

ارجو الرد عشان ده مستقبلى (حياة او موت )
    التعديل الأخير تم بواسطة Mac ; 23-Jul-2010 الساعة 02:33 AM

مسطح فوق القطر

افتراضي انا عايز اعرف الكليات والمعاهد التى تقبل من الدبلومات

اقتباس المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mac عزيزى العضو/الزائر يجب عليك الرد لمشاهدة الرابط
    السلام عليكم

انا دلوقتى داخل تالت ثانوي صنايع قسم تبريد وتكييف عاوز اعرف اي نظام الكليات والمعاهد العالية الممكن اخشها من غير معدلة
    بس مش عارف بتقبل من مجموع كام ومش عارف اجيب كام السنة دي عشان اضمن مكان ليا فى اي كلية ولا معاهد حلو
    وياترى المعاهد العالية الخاصة بتقبل من اي مجموع وليها مستقبل ولا بس بتتخرج وبتقعد فى البيت
    وينفع اخش معاهد سنتين واكمل هندسة من غير معدلة
    انا اسف على الاطالة وفى انتظار رددكم

وشكرا مقدماً

ارجو الرد عشان ده مستقبلى (حياة او موت )

معلومات الموضوع

الأعضاء الذين يشاهدون هذا الموضوع

الذين يشاهدون الموضوع الآن: 1 (0 من الأعضاء و 1 زائر)